ביחד'נס

מרחב שיחה חדשה לבני נוער בדיגיטל (ללא עלות)

אימון אישי ואימון בקבוצה בימי קורונה

לאחרונה הגיעו אלינו פניות ובקשות לאימון נוער בוידיאו וגילינו שיש לזה ערך רב גם באישי אך בעיקר לאימון ושיחה בקבוצה, אז החלטנו להרים את הכפפה!

המרכז לאימון נוער יוצא בקול קורא לבני הנוער ולכל ההורים שיש להם בבית בני נוער שרוצים להתפתח ולשתף על נקודת מבטם בתקופה זו, שנמצאים בבידוד, שמשעמם להם, שחווים קושי ומצוקה ולבני הנוער בכלל שרוצים  להצטרף למיזם מיוחד ומרגש, ללא עלות, של שיחות מעצימות ומעוררות המאפשרות העמקה, ונטילציה, שיתוף והזדמנויות חדשות, בקבוצות קטנות או אחד על אחד.

המפגש יתקיים דרך זום, בשלב ראשון שיחת הכרות קצרה ברמה האישית ובשלב שני שיבוץ בקבוצות יחד עם בני נוער נוספים, זוהי שיחת מנטורינג שבועית (עם מאמנים מנוסים המתמחים באימון נוער), שיכולה להעניק רוגע, ערך, כלים ומפגש משמעותי וערכי בין בני נוער בתקופה יוצאת דופן זו.

משיחות שערכנו עם עשרות בני נוער טבעי שעם הזמן  ה'סגר' הכללי והבידוד מגבירים את הצורך ביחסים חברתיים לבני נוער, מגמה שיצרה מרחב  דיגטאלי חדש, נגיש ונוח, שיש בו אפשרות לתקשורת והקשבה מסוג אחר שלא הייתה קיימת קודם.

לפני הקורונה, השתמשנו ברשת להראות את מה שבחוץ, עכשיו אנחנו רוצים לדבר על מה שבפנים!

ב- 8 השנים האחרונות קרוב ל 5,000 בני נוער מתבגרים ומשפחות חוו תהליכי אימון אישיים ומשמעותיים, בערים שונות, בתי ספר תיכוניים ובקליניקות של יותר מ-100 מאמנים שהתמחו והוסמכו בתכניות הלימוד שלנו.

אנו מאמינים כי ככל שמורכבותו של העולם גדלה כן עלינו להיות יצירתיים וחופשיים יותר כדי לעמוד באתגריו.  
ביחד'נס זוהי פלטפורמה חדשה של המרכז לאימון נוער לאימון אישי וקבוצתי, מעגלי שיח קרובים בין מתבגרים שנותנים בטחון, אנרגיה וחיבור פנימה.
אז אם משעמם לכם ואתם קצת מתחרפנים בבית או פשוט בא לכם לדבר עם אנשים, לפרוק ולשתף, זה בשבילכם. 
תכלס, רוצים להצטרף מלאו פרטים בדף נחיתה https://lp.vp4.me/mn9x ונחזור אליכם לתיאום פגישת הכרות.
הפרויקט מחולק ל-2 קבוצות גיל בטווח הגילאים של 15-18.
*המפגשים למי שלא מלאו 18 בהסכמת הורים*הורים שימו לב, אם אתם מעוניינים שילדכם יצטרפו הם צריכים למלא את הפרטים שלהם למטה.

רוצים להצטרף לחבר או חברה שנרשמו, ציינו את שמם בפרטים בדף הנחיתה .

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו לטלפון 052-2644128 אינה

רוצים להצטרף?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לתיאום שיחת הכרות

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו בוואטס אפ או בטלפון

אינה: 052-2644128

 
*המפגשים למי שלא מלאו לו 18, בהסכמת הורים וללא עלות .
למי זה מיועד?

 

בני נוער ומתבגרים, גילאי 15-21, (גילאי תיכון עד אחרי צבא) מכל אזור בארץ ובאישור ההורים למי שמתחת לגיל 18.

 

צוות המאמנים

 אינה אברמוביץ ° דליה פנחס ° אינס בלס ° יעל כרם ° מירב לזרוב ° דיינה ירום ° אורלי ליברמן ° דורית הלדנברג ° ניר לוי ° מור אביוני ° יפית שמרון ° יערה הלפרין ° יוני פיכמן ° גליה אור – ליעוז ° ניצי בוכנר ° נועם סימן טוב ° ולנטינה רויטמן ° מיקה מונטנה ° תמר הורביץ ° טלי ידידיה °  רז כהן ° מאיה גרוסמן ° מיכל פייט ° אנה גלעד ° דודי בקליש °

נשמח לשמוע מכם

חוויות

"היום אני מבינה כמה אני יותר מודעת לעצמי, למה שקורה סביבי, הכל נראה לי הרבה יותר פשוט. ממש התחברתי לעצמי, תודה על הכל !"

"הצלחתי להבין ולהכיר את עצמי כמו שאף פעם לא חוויתי, אני מרגיש כאילו פירקתי והרכבתי את כל החלקים שלי ביחד, אני הגרסה המשודרגת של עצמי. אני מרגיש  יותר שלם, ממוקד וחזק,...

"למדתי המון על מערכת היחסים עם אמא שלי, והבנתי שהיא הכי דואגת לי והכי חשובה לי. התקרבנו מאוד בזכות התהליך, ואני הרבה יותר רגועה וטוב לי"

"פתאום הבנתי כמה הייתי תקוע, ועצבני ובודד. פתאום יש לי חברים, למדתי להתקרב  וזה ממש משנה את הכול"

"אני מרגיש שממש השתניתי, פתאום הכל הרבה יותר ברור לי, למדתי לדאוג לעצמי, למדתי לדבר על דברים שחשובים לי וגיליתי שממש מקשיבים לי"

"הפסקתי להאשים אחרים והבנתי שהכל תלוי בי ושאני יכולה לשפר את המצב שלי, גם בלימודים וגם בבית."

"הבנתי שמערכת היחסים שלי עם אבא שלי תקועה ולמדתי להתקרב אליו במקום כל הזמן לכעוס. זה הוריד לי המון מתח בחיים, אני מרגיש פתוח וחופשי יותר. תודה על הכל "

"במקום לשקוע בעצבות, אני מעכלת דברים וחושבת על זה בצורה הרבה יותר בוגרת מאשר פעם, זה מעורר אותי, למדתי להתמודד עם כישלון ואני חושבת יותר על הדרך ופחות על התוצאה הסופית. בעקבות זה הציונים שלי ממש השתפרו ואני יודעת שאני יכולה  הרבה...
WordPress Video Lightbox Plugin