משוב מאמנים מחזור #9 

                                               

 

                                                               

משוב מאמנים מלא מחזור #9 

 

ל.ר. אבן יהודה

קורס מובנה , ארגז כלים עשיר , מודלים יישומיים ( התנסיתי בכמה שדייקו ) , היתה אוירה קסומה בקורס ( כן ..גם בזום ) , מאפשרת , מחברת בין האנשים .חיכיתי בציפיה ליום שישי לחזור לאותנטיות שבי ,להקשיב וללמוד ממך שי המופלא .אתה דמות להשראה ברגישות שלך ובמקצועיות .תודה על ההזדמנות ללמוד ממך ולהיות חלק מקבוצה איכותית. לכולנו שליחות ענקית בעולם הזה ולהפיץ את הטוב ❤️ .

החיבור לילדה שבי , התבוננות לאחור וכיום , תובנות שמאפשרות לי את האומץ לשנות( כן גם ממרום גילי ) , להתחבר לעוצמות שבי .מודל מערכות יחסים היווה עבורי פריצת דרך באימונים והתבוננות במערכות היחסים שלי .מרגישה שהגעתי בזמן הנכון לקורס ! האימונים שלי שונים במהותם כי אני מחוברת יותר לתהליך , למתאמן ומה שמביא עמו , קשובה לדקויות ופחות בלחץ מלייצר תוצאה ..ממש משחרר ומרגש .העבודה בחדרים היתה נהדרת , הפתיחות שנוצרה עם החברים בקבוצה , להכיר לעומק כל פעם אדם אחר .נוצרו קשרי חברות שבטוחה שימשיכו .

מברכת על ההשתתפות בקורס , הבחירה הכי נכונה עבורי בנקודת זמן הנוכחית , על הזכות ללמוד ממך ! אשמח להמשיך לצעוד איתך

 

 

י.ד. הוד השרון

חוויה מאירה עיניים. מייצרת הוויה חדשה של מאמן בחדר. האימון קורה מעצם היות המאמן והמתאמן בחדר. המדיום כאמצעי וכמטרה. כלים לחשיפת מקומות חדשים והרחבת היריעה ששומרים על המרחב האימוני לא פרגמטי ומאפשר. העוגן שהם נותנים בחדר האימון נותן ביטחון מענג. אתה באופן אישי והאווירה שמייצר מאפשרת מחד התעמקות ומאידך חופשיות להיות קלילים וזורמים.

מרגיש שמצאתי את המקום בו אני יכול להיות אני באמת. רק להיות וזה כמעט מספיק. המקום בו יכול להיות אפקטיבי ומשמעותי רק בעצם היותי. לממש את השליחות להקטין את הסבל, עם ההזדמנות להגיע לשם בזמן ההתהוות.

ראשית ואחרית, תודה. שמח שפגשתי והגעתי ונכחתי בהווייתי 🙂 לקחתי פנימה למי שאני, לאב שאני ולמאמן שאני. אולי הזום, אולי לא, התכנית מרגישה קצרה. רוצה עוד. ת ו ד ה !

 

נ.ש. כפר סבא

אהבתי את ההשענות על מודל עבודה הווייתי. את מרחב תמרון השיח. את חופש הטיול המאפשר בחדר להקשיב, להיות, להביא את עצמי בנוכחות שלי כמאמנת. המודלים מאפשרים יצירת שיח ספונטני ומיטיב שמביא את בני נוער אל הנקודות שיכולות להיטיב עימם. השיעורים נבנו בצוקה מגוונת. חויתית והיה ליבור טוב להתנסות של המודלים עלינו גם בהדגמה וגם עבודה שנעשתה עם עצמנו כבני נוער

את הגישה ההווייתית בשילוב אימון בני הנוער. את אינטואיטיביות המודלים כפתח לשיחה. אימון מתוך מקום של סקרנות. מתוך מקום של תשוקה לאמן נוער והרפיה מהצורך בתוצאה.

שי אתה מאמן מדגים משכמך. והיכולת שלך להיות בגובה העיניים בשבילי ובשביל כולם על מנת להפוך אותנו למאמנים. מחויבות גדולה שלך להצלחה שלנו בלמידה. ומוח בני הנוער איתם אנו עובדים היא מעוררת הערכה. מורגש שבתוכנית הושקעה המון נשמה ואתה שחקן נשמה.

 

 

ל.פ. אבן יהודה

חוויה מרגשת, מעצימה, עם כלים לעבודה ברמה הפרקטית. הקבוצה שיצרנו היא מדהימה וגם הזום לא עצר אתנו ואף הוסיף. שי למרות העדפותיו למפגש פרונטלי ,ניהל היטב את מפגשי היום. אני מחכה להמשך הקורס ואמליץ לחברים להצטרף למסע של חופש הקשבה ויצירתיות.

המפגשים איפשרו לי לפגוש את הילד שהייתי,הנער שהכרתי והמבוגר שהפכתי להיות . בעיקר להרגיש רגשות חיובים ומאמללים ולהכניס אותם ללב ולמחשבה. מקווה ורוצה להאמין בהמשכיות- להתמקצע כמאמן נוער.

שי הוא אומן ומכאן גדולתו וגם מעט נקודת חולשה. שי בתבונתו ורגישותו הוליך כל אחד ואת כולם בדרך של אותנטיות , מקצועיות ודגש על הקשבה ולראות את המתבגר בעיניים טובות. לעיתים שי הפריז בשיח אישי . לעיתים גלשנו בזמנים וזה לרוב התבקש מעצם העמקה בנושא ולעתים פחות.

א.מ. מושב תנובות

הצטרפתי לתכנית בכדי להעמיק הכרותי עם בני הנוער. היום, עם השלמת הקורס אני מרגישה מאד נח להציע אימון מתבגרים. מודל העבודה ברור ומאפשר כניסה לעולם המתאמן, מאד אהבתי את חמשת הרבדים היות ואני לא מיומנת עם תחושות ורגשות , קיבלתי הזדמנות נפלאה לאימון עצמי בחלקים אלו. האווירה בקורס חברית ותומכת, מכילה ומאפשרת . מאד אהבתי את ההרצאות שלך שי. אירועי מקרה בהם שיתפת אותנו עזרו לי מאד להבין את הכלים השונים ובנוסף לקבל עוד ידע ומידע בתחומי עניין רבים.

אני לוקחת ידע מידע וכלי עבודה. רצון ללמוד עוד לקרוא ספרים בתחום . בחוויה האישית שלי הקורס איפשר לי להיפגש שוב ושוב עם אילנית הילדה , דבר שקירב אותי לעצמי עוד ועוד. המפגש עם עצמי הילדה מקרב אותי יותר אל בנותיי.

תודה רבה שי על הקורס, על הנדיבות, על הנועם והשמחה. אתה מאמן בחסד. תענוג היה לראות אותך מאמן בלייב. בשבילי אתה השראה.

ר.ה. קיבוץ דן

אני מרגישה שנחשפתי לעולם מקצועי שופע עומק, כזה הנוגע בניואנסים הדקים של הבנת העצמי, הנפש, האחר. שפת האימון המוצעת בתוכנית- ייחודית, מדוייקת, מרחיבה ונגישה עבורי, ומייצרת קרקע יציבה המפרה התפתחות. המודלים והכלים בהירים וישימים ומאפשרים תנועה של התפתחות בתוך האימון. אחלה של אוירה וטסטינג!

אני לוקחת התפתחות אישית גדולה, כל שיעור הביא איתו רצון לבחון את השכבות שבי, סקרנות בריאה וחיבור מחודש עם אירועי חיים מעצבים. אני מאוד מצפה לשלב הבא בחיי, להתפתחות המקצועית באמצעות האימון ויודעת שאני בראשית בריאת דרכי. קשה לבחור תוכם מסוים או חוויה מסוימת, כולם שזורים זה בזה.

שמחה ומוקירה על כך שבחרתי בך שי, ויודעת שאתה האיש הנכון ללוות אותי בהתפתחותי. לא קורה פעמים רבות שפוגשים אדם כמוך, המשרה מקצועיות, רגישות, עומק, הומור ועוד… במעטפת כל כך מרשימה ונגישה אל הלב. הייתי רוצה עוד מפגשים, להעמיק עוד במה שטרם הגענו אליו, לשמוע עוד על תיאורי מקרה. מחכה להמשך של אימון הורים. ועוד? יש עוד? שיהיה עוד! תודה. בבקשה, תמשיך!

 

ש.א. כפר סבא

מה שמאוד יפה בעייני בקורס הזה שהכלים הם מגיעים ממקום סקרני, מדויק ובעל השפעה חיובית למתמאנים וגם לנו כבני אדם. האווירה היא מאוד בטוחה- הלימודים האלה מהווים תחושה של הכלה ותובמה פנימית על מי שאתה ומה שהייתה רוצה להיות כבן אדם.

ואו, אם רק אתחיל הקרשימה לא תגמר. אתחיל קודם כל בכך שפגשתי את הנערה שבי ולמדתי להכיר אותה. מה היא רוצה, מה חשוב לה ומה אני רוצה להיות עבורה. למדתי עלי כמאמנת מה חשוב לי לתת לנוער, מי אני מול המאמנים שלי. תודנה שלמדתי פה " שכל אדם צריך מבוגר אחד שיאמין בו" אני רוצה להיות שם בשביל הנערים/ות האחרים והאחרות כמו שאני רוצה להיות מול עצמי.

שי יקר איש אהוב שכמוך, איש מלא בטוב ואנרגיה מדהימה ומחברת. מודה לך על האפשרות להיות חלק מדהים מהלימודים האלה ומהקבוצה הזאת. הייתי משאירה את האפשרות ללמד במקום פתוח כי יש בו חופש הרבה יותר גדול מכיתה. אין ספק שמפה אני מרגישה הרבה יוצר בטוחה לצאת ולהיות מאמנת !

מ.פ. משוב בצרה

התוכנית היא פורצת דרך, מרתקת, גורמת לי לחשוב, ולהבין דרך עצמי דרך זכרונות הילדות שלי כמה חשוב להיות בקשר עם הדברים שחוויתי. כמאמנת המודלים הם העוגן שלי ונשם יכולה לשוט אחורה וקדימה בזמן ובעיקר להיות נוכחת ברגע.

וואו המוו, ראשית את האפשרות לאימון שהוא פריסטייל, יש את האיפשור להיות אני ולהביא את עצמי לאימון. לוקחת חברויות חדשות עם אנשים ניפלאים.

שי, רוצה להודות לך מקרב לב על היכרות עולם הנוער והדרך המקסימה שאתה מביא עצמך .

 

א.ז ראשון לציון

כל המודלים שעבדנו איתם מרתקים ומעניינים, "20 השאלות" מודל שמאד פותח, מרגש וללא ספק זהו מודל שמביא תנועה רגשית, "מפת היחסים", זה גם מודל מרתק שמאפשר פתיחות.

לקחתי סקרנות לעולם הנוער גם כאמא למתבגרים וגם כמאמנת, וכמה עוד העולם הזה מלא ומסקרן ואינסופי, מלא אהבה. וראיתי כמאמנת לנוער כמה הטרנספורמציה קרובה, למשל – כששאלתי נער "בילד פעיל" אם הכל אפשרי מה הילד היה אומר או עושה במצב הנוכחי הזה ? שם המוח שלי "עף" שהכל קורה עכשיו ועדיין הדפוס לא התקבע ממש, ויכול להיות שהמנגנון הזה לא ימשיך להתקבע ולקבע את חייו, "מדהים"!! תודה

הכנת תכנית מרתקת ומעשירה ומעניינת מאד. מאד מעניין לפגוש את עולם הנוער יותר מקרוב !! תודה גדולה שי ❤

 

פ.ש. שדה חמד

מאד אוהבת את התכנית, משתמשת במודלים בעבודה, הקורס מעשיר וערוך היטב

קיבלתי חיזוק גדול להיות פשוט מי שאני, גם קודם הייתי אבל עם סימני שאלה רבים, והתחלתי להבין יותר מה בדיוק אני עושה ולמה זה עובד.

תודה רבה על המרחב שאתה יוצר לא רק עבור המתאמנים אלא גם עבורינו הלומדים לפתוח ולהציץ לחיים בנקודות לפעמים כואבות ומחלישות, להבין אותן ולצמוח.

 

ו.ח. מעלה אדומים

נהניתי מכל רגע. המודל מדהים ואפקטיבי והכלים יעילים ומובילים לפריצות דרך משמעותיות

לוקחת שפה חדשה, הקשבה פעילה, ידע ואת ערך החופש.

מברכת על כך שנחשפתי לתכנית ונתנה לי ארגז כלים ייחודי לדרכי האישית והמקצועית.

 

 

א.ק. הוד השרון

בזכות זה שאני מגיע מאימון סאטי, היה לי מאד קל להבין, להתחבר למודלים והפילוסופיה, מצד שני ההתמקדות על הנער, מתבגר, עזר לי מאד וגם נותן לי ביטחון לדייק, לתווך בתוך האימון. הניסיון והבהירות של שי במה שהוא מעביר גם מוסיף לכל ההרגשה הכללית של סיפוק רב! %

רוצה להוקיר על הרגישות, נדיבות ומחויבות בה אתה מנהל ומתנהל בקורס. תודה רבה!

 

י.ר. הר הדר

מסע בו איפשר לגעת בידע קודם מאד אהבתי את המהות הרוחנית והפילוסופית של המסע ההוליטי שהתכנית מאפשרת הגמישות במודלים המאפשר חופש פעולה ללא כפייה בעשיה התכנית מעשירה.

מסע מופלא התבוננות מעמיקה בתהליך מאד מיוחד עם עצמי מתוך המסע אל רגעי הילדות האמיתיים ללא הפרספקטיבה של פסיכואנליזה מסע עם המון חופש שלדעתי גם התקופה בה עשינו זאת איפשרה מתוך היכולת להיות עם עצמי באופן מלא סייע למסע.

תודה שי מצאתי את עצמי בך בהרבה דברים למדתי ממך ובאמצעותך. הייתי רוצה יותר קשר לאפשרות. לשיח על ידע משותף ולפיתוח תהליכים אולי זה יגיע אולי לא תודה על התהליך על המסע על הכנות והשיתוף תודה

 

 

ק.ב. צור יצחק

תכנית הלימודים מרתקת ומודל העבודה שנלמד מאוד ישים וחלקו מאוד מאתגר. החברים ללימודים היו מדהימים, האוירה היתה מעולה .

ברמה האישית הלימודים גרמו לי להסתכל הרבה פנימה אצלי , על חווית הילדות שלי, על מה הייתי יכולה לעשות אחרת. הבנתי יותר עד כמה אני אוהבת את בני הנוער והעבודה איתם. כמה הם מרתקים וזאת הנישה שאני מייעדת לעצמי בחדר האימון.❤😘

להמשיך בכל מחזור את ארוחות הבוקר 😄

 

ב.ס. ראשון לציון

בתחילת הדרך היה לי קושי להתחבר למודל העבודה, אני רגילה מכל הלימודים שהייתי בהם עד כה לראות תהליך מתחילתו עד סופו (בערך). ופה פעם ראשונה שאני נחשפת לדרך שהיא אינה סלולה או ידועה מראש. נחשפתי למודולים שונים שהם לא בהכרח בסדר מסוים, שאין באמת מטרה ברורה, והאמת לא הייתי בטוחה לאן מודל העבודה הזה ייקח אותי. הרגשתי שאני בעיקר מבינה איך לגשת ל״בעיה״, אך לא בהכרח לפתור אותה. ואז התחלתי להתבלבל. לא היה לי ברור מה לעשות, לא היה לי ברור לאן האימון יוביל והיה לי פער בין מה שחשבתי שיהיה לבין מה שהיה בפועל. עם זאת אני חייבת לציין כי המפגשים האחרונים והמודלים האחרונים פתאום שינו את אופן התבוננות שלי. הרגשתי שכן יש דרך. שכן ניגשים לפתרון, שלא נשארים רק בגילוי מה שמעכב, אלא גם מעניקים כלים לסיוע ושינוי. אז אני יכולה לומר בלב שלם שנהנתי בקורס, למדתי המון ואני שמחה שנרשמתי אליו. חוץ מזה שאני ממש ממש אוהבת את האימון נוער בבית ספר! 💜

אני לוקחת בעיקר סבלנות, לסמוך על הדרך ועל ההויות. כמו כן, אהבתי מאוד את הפילוסופיה, המשפטים שהיית אומר כבדרך אגב, אהבתי את הראייה ההוליסטית וסך הכל היה לי מאוד כיף!

לי היה חסר לראות תהליך מהתחלה עד הסוף, היו חסרים לי כלים לפתרונות והייתי שמחה לקבל גישות נוספות לפתרון הבעיה מעבר רק לגילוי שלה

 

 

י.ב. עמק חפר

מאוד התחברתי, ברמה הפילוסופית לראיית האדם ולמודל העבודה החצי מובנה ואינטואיטיבי. על הכלים עוד רדה לי לחוות דיעה. עם חלקם התנסיתי ועם חלקם לא. אלה שהתנסיתי איתם לא עבדו לי חלק ויש לי עוד רצון להתנסות בהם ולדייק אותם. כפי שלמדתי משנותיי כמתאמן באומנות לחימה – עד שלא תנסה בעיטה/אגרוף אלפי פעמים אל תחווה דיעה, פשוט תמסיך לנסות. לאחר אלפי פעמים תחליט אם להמשיך להשתמש או שלא. ככה אעבוד עם הכלים, אנסה ואנסה ואז אחליט. בכל מקרה רובם ניראים לי מתאימים לפתיחת החלונות לחייו של המתבגר

כדבר ראשון אני לוקח את הגישה המקצועית שמאוד התחברתי אליה, ברמת קבלת המתבגר כפי שהוא, חוסר השיפוטיות (עד כמה שניתן), ההקשבה העדינה למה שנאמר ואולי למה שלא נאמר, שימת הלב למכלול הכולל, מלבד את התודעה, את הרגשות ותחושות הגוף. אני בתחילת דרכי המקצועית ולאחר הקורס מבין איזו דרך משמעותית יש לי לעבור בכדי להיות מי שאני רוצה להיות. כמובן שזו הדרך, איאפשר אחרת.

אני מאוד שמח שהגעתי לקורס, ההבטחה שיצאה אליי מדפי האתר התממשה במציאות. אימצתי שפה ודרך שמתאימות לי מאוד. מבחינתי זו יריית הפתיחה לה הייתי זקוק. תודה!

 

 

א.פ רמת נגב

הקורס היה מובנה בצורה מצויינת .הבנה של מי הם בני הנוער דרך השפה ההוויתית וחשיבותה ועד למודלים אשר מעניקים בסיס לפעולה. בסיס מתודי שאתו ניתן להתחיל והוא ברור ומשמש כעוגן. האוירה נפלאה מאפשרת פתיחות ושיתוף. במיוחד בתרגולים שדרשו חוויות אישיות שלנו אשר לעיתים היו לא פשוטות. הקבוצה אפשרה זאת לחלוטין ועיקר בעזרת הנחייה נכונה של שי אשר שפת הכנות והתקשורת הפתוחה נכחה לאורך כל הקורס ואפשרה דוגמא אישית אשר השרתה את כל האווירה הנכונה.

אני לוקחת אתי את ההבנה שיש חשיבות לאופן בו אני נושמת ונוכחת בחדר האימון. האופן בו אני אהיה יאפשר את ההוויה הנכונה במרחב.לוקחת במיוחד את האמירה הקשורה בסקרנות שלי לעולמם של המתאמנים.מה מסקרן אותי לחקור אתם יחד. בנוסף לרצינות שבעבודה המשותפת עם המתאמנים לוקחת גם את הקלילות והחברות ואת ההבנה שחדר האימון הוא חזרה לחיים.

ראשית תודה על קורס סופר חוויתי. תחושות שונות שליוו אותי שנים רק לא ידעתי לשיים אותן. השפה מוכרת . הקורס אפשר לי להבין שזו דרך שמתאימה לי כמאמנת. שלאימון יכולים להיות מודלים אך הוא גם ספונטני במקביל. בשבילי היה מעמיק. משאיר נקודות למחשבה על עצמי כמתבגרת ועל עצמי כמאמנת. היה נפלא ולהכיר חברים חדשים. ואתה שי נהדר באופן בו אתה רהוט רגיש ומיטיב להסביר ולתאר תהליכים רגשיים שלא תמיד ניתנים לתמלול. תודה רבה. מאחלת לעצמי להמשיך להפגש אתך ועם הקבוצה בתחנות שבדרך האימון.

פ.ס. מודיעין

התחברתי למודלים של העבודה כדרכי גישה יעילה והיכרות עם העולם האונטולוגי, מנטאלי ורגשי של המתאמנים. האווירה נעימה וקלילה. נהניתי מאוד והתמלאתי בהשראה והערכה מהאימונים שלך שי מול הכיתה. אתה ממש אומן. הרגשתי איך בא לי להיות הילד הזה שיושב מולך. חשבתי ישר על הילדים שלי שיש לי למי להפנות אותם כשאצטרך. שי, אתה מלא בידע וניסיון. זה מורגש בכל מילה שלך.

למרות שיותר מעשר שנים אני עובד על החיים שלי ומתאמן כמעט ברצף היו מלא תובנות חדשות שעלו דרך העבודה עם המודלים.

תודה רבה שי! על ההשקעה שלך, על האנרגיה, על הכריזמה, על האהבה, על הנאמונות לדרך שלך, על האותנטיות, מקצועיות ומחויבות לשלומם של נוער. בזכותך עולם שלנו הופך לטוב יותר וילדים לשמחים, חופשיים ומשמעותיים. תודה!

 

א.ו. פרדס חנה

הרעיון והפילוסופיה שעומדת מאחורי התוכנית מגיעה משנות ניסיון והבנה עמוקה של נפשו והווייתו של המתבגר. המודלים של העבודה מרתקים ואפקטיביים מאוד בדרך בה הם פותחים בעדינות דלת אל נפשו של המתאמן, ומייצרים שיחה בלתי אמצעית.

אני לוקחת איתי את המודלים, בעיקר. אני מרגישה שהעמקנו בכלים רגשיים של הקשבה, ההתנסויות אחד על אחד היו אפקטיביות מאוד בדרך כלל, והזכירו לי איך הרגשתי בגיל ההתבגרות. שמחתי מה העשרות הקצרות על אפיונים של גיל ההתבגרות. קיבלתי כאן את האומץ פשוט להתחיל לאמן מתבגרים, ולפרסם את עצמי כמאמנת.

 

 

WordPress Video Lightbox Plugin