משוב מאמנים 

תכנית ההתמחות לאימון נוער מתבגרים ומשפחה

 

מפגש סיום מחזור #9

מפגש סיום מחזור #8

מפגש סיום מחזור #6

מפגש סיום מחזור #5

מאמנים כותבים על תכנית ההתמחות

***

התכנית מבהירה מי הם בני הנוער ואיך לעבוד עמם ברמה הפרקטית, מינון נכון של תיאוריה ורוח מול כלים פרקטיים. הדגמות של "כיתת אמן" היו מעולות ופתחו עולם שלם של איך נראה אימון נוער. שלב הסטאז' כחלק מהתכנית מאפשר התנסות ומימוש מודל העבודה תחת מעטפת מנטורינג מעולה!

למדתי המון, החל מיצירת יחסים מהרגע הראשון, קצב, החזקת אנרגיה, אופטימיות (הכל אפשרי), הרבה עדינות, חמלה, ריקות, הרבה הומור, משחק, הפעלת אינטואיציה והדרך לשאול שאלה שפותחת את הדלת פנימה.

מודל העבודה עוצמתי מאוד לתהליך טרנספורמטיבי, הכלים מפגישים את המתאמן עם עצמו "שחור על גבי לבן" ומאפשרים חקירה והתבוננות נוקבים ואותנטיים, מאפשרים זיהוי מנגנונים שנוצרו בעת מצבי משבר והאחיזה שלהם בחיים, טוב לעבודה עם מבוגרים וצעירים כאחד.

רוצה כאן להגיד תודה, תודה אישית.

הגעתי לתכנית עם סקרנות, איזה שהיא ידיעה פנימית שלא קשורה לשום הגיון ויצאתי מאוהבת!

חושבת שאתה אדם ומאמן מעורר השראה ושכל נער\ה צריך "שי" בחייו

כשמסתכלת על מודל השראה למאמן – רוצה להיות שי כשאהיה גדולה.

הידע, החופש העדינות, הוורסטיליות שלך מהווים עבורי השראה. מרגישה גם שאיכות האימון שלי עם מבוגרים עלתה מדרגה.

מקווה שתיצור תכניות נוספות ללימוד נוסף והעמקה.

***

תכנית שכולה חוויה של יצירה, הקשבה, הכלה ואותנטיות. חוויה מאוד אקזיסטנציאליסטית, נוכחת.

ציפיתי לסדנת אומן וחוויתי אומנות הלכה למעשה – ההבטחה ללמידה משמעותית מומשה במלואה, בעזרת הדימויים, העמוקים, הרבדים, התרגולים ועוד. הנער כמו כל אדם זקוק למבוגר מיטיב, ראוי לתמיכה, חיזוק, עידוד ןהכרה בדרך ובמסוגלות, אתה בנית דרך שמאפשרת לכל אדם צעיר ומבוגר להופיע דרכו בצורה אותנטית. האימון שלך הוא מתנה לכל אדם.

תודה על ההזדמנות, על ההקשבה, השיקוף, ההכלה, השותפות. אני רק בתחילת הדרך, אבל איזו דרך נהדרת !

***

התכנית הייתה מרתקת, מעשירה מאוד- גם בהיבט של אימון נוער וגם בהיבט של אימון בכלל ומרגש מאוד – המפגש עם סיפור חיי כמתבגרת.

אהבתי מאוד את הקבוצה הלא גדולה מידי, שאפשרה היכרות קרובה ופתיחות רבה. מאוד נהניתי לקבל וללמוד, וללמד את עצמי את סגנון העבודה שהוא זורם קליל, יצירתי (היום קראת לזה מופע ואני חושבת שזה מאוד המחיש את הדברים). התברתי מאוד לפילוסופיה של האימון- הכרות עם מושגים ראשוניים, תמלול של חוויית החיים, גם תמלול וגם חוויה במובן הרחב. יצאתי עם ידיים מלאות להמשך עבודה והתפתחות בתחום. הסטאז' היה חשוב מאוד הוא זה שאפשר הלכה למעשה להבין את התיאוריה והמודלים ולתרגל אותם.

השיח שפיתחת הוא נדיר בעיניי, החשיבה הדימויית, ההבנה של המדיום, המסר מאפשרים לבני נוער מרחב שאמת יכולים לחשוב באופן חופשי וזו מתנה יקרה לחיים.

שי יקר, מודה לך מעומק הלב – אתה מקצוען אמיתי (וירטואוז), אבל לו פחות מזה אתה נדיב ומשתף. הייתה חווייה יוצאת דופן ללמוד אצלך, גם אני כמו בני הנורע באתי ללמוד ויציאתי עם חוויה אישית עמוקה ומקצויעת הרחבתי את ההווויה שלי כמאמנת תודה רבה על כל המעטפת – המודלים, ההתבוננות הפילוסופית, השיתוף, הסטאז' והמנטורינג. לכל אחד מהם ולכולם ביחד הייתה חשיבות גדולה עבורי ובמה שהיני. יש הרבה מה ללמוד ממך וזכיתי.

***

ראשית האווירה של הקורס מהפנטת, הסדר של הנושאים מתואם היטב, הכלים, המתודולוגיה, מועברים בצורה נהירה ברורה ומובנת. המעטפת של המודלים – מדוייקת אלו הם כלים מתאימים ועוררים מאוד עבור כל מתאמן (צעיר, מתבגר ומבוגר).

שי, המון תודה על החוויה המרגשת הזו של הקורס בהנחייתך!

זה היה כיף אדיר להכיר אותך, לחיות את העומק שאליו אתה גולש בנוכחות, על האפשריות הנוספות לכל שאלה, אירוע או בעיה שאתה מעלה את ההדגמה לעוצמה של מאמן שמגיע ריק סקרן ומקשיב.

התכנית הזו עוד לא הסתיימה וכבר יש לי רעב לעוד, אשמח מאוד אם יהיה המשך כלשהו. 

***

תכנית מצויינת! גם בהקשר של מטרות, גם בתכנים, גם בקצב. לפעמים גם מתסכל – הידע והמיומנות שלך כל כך גבוהים שהם מדרבנים אותי להמשיך ללמוד. המודלים שלימדת היו מאוד טובים ואני כבר עושה בהם שימוש, גם בעולמות המבוגרים.

לקחתי את תפקידי כמבוגר מיטיב וכמה זה חשוב. תודה גדולה בראש ובראשונה על החוויה האישית החשובה שעברתי. שקלתי השתתפות בקורס מול מענה לטיפול ואני שמח בהחלטה שלי, גם באספקט הטיפולי. הכרתי איש מיוחד ברוך כישרון (גם בציור!) נדיב, מקצוען, איש נעים להתרועע וכל זאת על אף שהיית יכול להיות בני. תודה גדולה וארגיש לעצמי זכות אם בדרך כזו או אחרת, ישתלבו דרכינו.

***

התוכנית בנויה באופן מקצועי, יצירתי חופשי ומהנה משלב הידע ובעיקר כלים פרקטים בניתנים ליישום בחדר האימון.

אני לוקחת מהתכנית הרבה חוויות ותובנות, התכנית מאוד מגוונת ועשירה, היו רגעים שחלחלו מאוד עמוק, והיו שיעורים מאוד משמעותיים שנשארו איתי וגרמו לי להבין טוב יותר את ילדיי וזה נתן לי בטחון.

תודה על המקצועיות, האווירה היצירתית ודרך הסתכלות אחרת על האימון. התכנית קרבה אותי לעצמי ולבסיס החזק.

שי, אתה אמן, מופעים שלך בחדר נצרבים לתמיד. תודה רבה על ההזדמנות, על הכלים, האווירה, הלמידה ועל מי שאתה. 

***

התכנית מתקיימת באווירה אינטימית ונעימה במרחב הפיזי, מועבר בצורה מעניינת מסקרנת ומעוררת השראה, מועבר הרבה מניסיונך האישי והחקירה של הדרך כמאמן, שילוב של כלים ופילוסופיות, יחד עם חוויות חיים מגוונות כאדם פתוח ומאמן.

שייקה יקר

שמחה מאוד שנפגשו דרכינו. בדרכי, תחושת הבטן והאינטואיציה מובילות אותי וכך גם הגעתי הנה בידיעה שזה הנכון עבורי בזמן הנכון. הייתה לי הזכות ללמוד ממך, להקשיב לך, להתמלא בהשראה וכמובן להתמקצע ולהיות יותר מקצועית ומחויבת ונכונה בעובדה שלי עם צעירים. מודה לך מאוד על ההזדמנות להיות חלק מהצוות שלך, הגשים לי חלום😊

מרגישה שזו תחילת הדרך וסקרנית לגבי המשכה וברמה האישית מרגישה שאתה מסוג האנשים שאני בוחרת לחיים, חבר!

אז תודה על הכל מהכל, נהניתי ולמדתי וגדלתי והתפתחתי וכל זה בזמן הכי משמעותי בחיי, והכל השתלב יחד וגדל והתעצם ביחד איתי.

***

בכל יום שישי אני ממהרת לפזר את בנותיי בבתי הספר כדי להגיע מוקדם להפגש עם שי, עם באי הקורס. האווירה תמיד נעימה חייכנית, שמחה ומכילה, כיף להיות במקום שנעים בו, שמקבל אותך שמאפשר התבוננות  והתפתחות אישית. אני מתחברת לתכנים ולמודל העבודה המעולה. התכנים מקרבים אותי עצמי לעצמי כל הזמן, לאיזה נערה הייתי, לא אחת עלתה בי התנגדות האם הייתי מאפשרת למישהו להתקרב אליי ולנסות להיות עבורי מבוגר מיטיב וראיתי את זה קורה, בנינוחות בזרימה, מלא חמלה אך גם נוקב ובלי פשרות, עם אחריות ומקצועיות מעוררות השראה ועניין.

שי יקר,

שמחה מאוד שחיינו הצטלבו בזמן הנכון ובמקום הנכון. כבר לפני הרבה שנים פגשתי אותך באימושן באחד מקורסי ההמשך, נטאלי היללה אותך סיפרה איך אתה וצוות המאמנים עושים חיל בבתי הספר ברמת גן, ושאתה פותח קורס ניוסף. בהתחלה לא הבנתי מה אני כבר יכולה ללמוד ממאנן של בני נוער, מה הוא יכול ללמד אותי, עד שהבנתי שזה המקום שלי להתמקצע ושאני סומכת עלייך ומודה לך שהיית סבלני לתהליך שלי גם אם לא ידעת והיום אני במקום מוקיר אוהב מודה והכי בעולם יודעת שלהיות במרחב שלך מאפשר לי צמיחה וגדילה ועל זה אני מודה לך.

***

מאוד התרשמתי מהתוכנית. התכנית מקצועית מאוד, יש בה שילוב של תוכן, פרקטיקה, תהליכים אישיים וקבוצתיים באווירת כיתה מעולה נעימה, פתוחה ומעמיקה. התכנית נונת כלים מעשיים ואתה כמנחה מהווה מודל לחיקוי מעורר השראה. לראות אותך מאמן ומלמד נצרב בזכרון ומלווה אותי גם בתהליכי הסטאז ובקליניקה. למדתי לחשוב בצורה אחרת, להשתמש בשפת הדימוי, לשאול שאלות אחרת ובעיקר איך להשפיע באופן מקצועי ומשמעותי בתוך תהליכי העבודה.

שי היקר,

הפתעתי אותי לטובה ובענק בכל קנה מידה. כל מפגש היה מענייין מאוד כשלעצמו ופשוט נהניתי להיות נוכחת. פגשתי אדם חכם, מאוד מקצועי,, רגיש, פתוח ומקרב, מרתק, מחולל עם כריזמה מטורפת שמועברת בענווה. אני רוצה לומר לך תודה על החוויה, לא הרבה פעמים אני זוכה לעמוד מיול אנשים שאני מעריכה אותם כמודל לחיקוי וזו חוויה מעשירה. למדתי ממך הרבה ונטעת בי את התשוקה ובמקביל את האומץ לרצות לעשות יותר עבור עצמי והילדים שלי.

אני מסיימת את הקורס בתחושת שמחה וסיפוק, אתה אדם מיוחד, תודה על הכל.

***

אתה רהוט, מאוד מחובר לדרך האימון שבנית, מצליח להעביר בדרכים מרגשות את העולם האנושי של טרנספורמציה. לכל אורך הדרך נפרש בפניי חלון אל תוך עולם מרתק, מאוד נהניתי לשמוע את ההתאמה לפילוסופיה שעומדת מאחרי השיטה. הבנתי בקורס הזה כמה עוד יש לי ללמוד וכמה אני רוצה עוד להתמסר להעמיק. לאורך כל הדרך נפלו לי אסימונים על הילדות שלי וגם עצמי כאמא, בת זוג, מורה, נערה וכו'. מודל העבודה עוצמתי והוא מהדהד ימים ושבועות אחר כך. תודה מעומק הלב, על מי שאתה

***

תכנית מעולה, שילוב אידיאלי בין תאוריה ופרקטיקה. המקומות בהם למדתי על עצמי באופן אישי היו המשמעותיים ביותר וליוו אותי לכל אורך התכנית כמאמנת וכמאמ עם ילדיי.  תודה על ההזדמנות ועל המרחב המסקרן. תהליך הסטאז' משמועתי ומחזיק את כל המעטפת ויש לזה תרומה אישית ועסקית. 

***

התכנית העשירה את ידיעותיי, השקפתי והכלים הן לעבודה והן להתנהלות כללית. האווירה נעימה פתוחה ומשתפת. התכנית מקיפה ומאפשרת וכן גם ההתנסות. החוויה הייתה שלמה מבחינתי הן בצורת ההנחיה והן בתמהיל האנשים שהעשירו את השיעור וההתנסות. הלימוד הרחיב את ליבי ופתח עבורי חלון להתנסות והתבוננות שונה ורחבה.

שי תודה על חוויה מעשירה מלמדת, מרחיבת דעת ולב. תודה על ההזדמנות, מחכה לקורס ההמשך.

 ***

תוכנית מעניינת מאפשרת לגלוש בין עולמות מבנים ודרכים.

תודה לך שי, אתה בעל יכולות ורבליות ומנהיגויות הראויים להערכה גדולה.  שמחתי להגיע משבוע לשבוע ולהיות במרחב של למידה, זכות להיות תלמידה שלך.

 

"תכנית מרתקת, מובנית, מסודרת, מושקעת, משלבת כלים פרקטיים, פילוסופיה ועבודה אישית – מקסים ! "

"איזון מצוין בין פרונטאלי וחווייתי, תיאוריה ופרקטיקה"

"אומר לך שי במשפט קצר אחד, אתה ווירטואוז"

"אני מרגישה שצללתי לאוקיינוס של ידע חדש"

"קיבלתי כלים גם לאימון וגם לחיים עם בני המשפחה"

"תודה על החוויה המעצימה, אתגרת אותי בכל מפגש ואני מרגישה שהיית לי גם מורה וגם מאמן ושעשיתי בתכנית דרך ארוכה בזמן מאוד קצר”

"שי, אני מהופנטת מהיכולות שלך…"

"דרך נקודת המבט שלי כנער שיפרתי משמעותית את יכולת ההכלה והחמלה שלי כמאמן וכהורה"

"הרגשתי ממך שהחיבור למשהו "גדול יותר" מנחה אותך וזה עורר בי השראה כמאמנת, תודה על תרומתך הנדיבה לילדים ובני נוער באשר הם"

"חוויית הלימוד כאן משקפת אותך, אותנטית, כנה, פתוחה, נעימה, חכמה בסביבה טבעית ומאפשרת"

"מוקירה אותך ואת הדרך הווירטואוזית שלך והפשטות הישירה לליבם של בני הנוער"

"השהות בחדר הלימוד, אפשרו לי להרגיש ולנשום לרווחה. באופן שבו אתה מעביר, מלמד, ומספר, אפשרת לי כילדה לצאת, לרצות לבכות, לצחוק ובעיקר לרצות לחיות כאן ועכשיו ולנשום"

"זאת הייתה חוויה מעצימה ומצמררת כאחד! תודה מעומק הלב"

”תכנית נפלאה ועמוקה. נגעת בהרבה תכנים, פילוסופיה וכלים, כולם עניינו אותי והועברו על ידך בצורה מאוד מעניינת ופשוטה להבנה, כמו גם התרגול והדוגמאות שהן מאוד משמעותיות בעיניי"

"היה לי צורך פנימי חזק להתחבר לעולם בני הנוער – ידעתי, ולא ידעתי – עכשיו אני בטוחה. העלית בי רצון להעמיק בחומרים תיאורטיים ויותר מכל לגלות מי הייתי כנערה. זה הרחיב בי את האהבה, וחיבר אותי לייעוד ודייק אותו"

"חוויית הלימוד כאן משקפת אותך, אותנטית, כנה, פתוחה, נעימה, חכמה בסביבה טבעית ומאפשרת"

"לא הייתה לי ההזדמנות לגדול בבית חם וחימם לי את הלב ואפילו עורר בי השראה ההורות שלך ושל יפעת והדרך בה אתם מנהלים את הבית. תודה רבה על החוויה ועל הריפוי”

"עוררת בי השראה כדמות מלמדת, יצירתית והווייתית ולמדתי ממך את אומנות ההקשבה והשיחה"

"פגשתי אדם מקסים, אוטנטי, מצחיק, יצירתי, אמיץ ומעורר השראה. אני שמחה שיש לי את הזכות להיות תלמידה שלך, וליהנות מהיותך מורה שלי"

"חוויית הלימוד כאן משקפת אותך, אותנטית, כנה, פתוחה, נעימה, חכמה בסביבה טבעית ומאפשרת"

"אתה רוקד עם המילים בדרך שאף פעם לא ראיתי" 

"השמים כנראה הביאו אותי אלייך, תודה מקרב לב, היה מרתק"

" כתבת את הדברים "בדם ליבך" ולכן הכול כל כך אותנטי וזורם. אתה מביא אתך במראה, בדיבור, ובחוכמת החיים דוגמא לאדם שרואה בני נוער בגובה העיניים יודע מאיזה מקום הם מדברים. אתה מקסים ומוכשר ואין לי ספק שתמשיך להביא הרבה אור לחיי כולנו"

"אני אוהבת את מה שקרה לי פה, ושמחה מאוד בבחירה שלי להצטרף"

"השיעורים היו מאורגנים היטב, מעניינים, הרצף והשילוב בין תיאוריה לתרגול היה מעולה"

"התכנים היו מעולים, איכותיים, ומדויקים לי, העברת את הקורס בצורה מאוד מקצועית ומעניינת"

"שייקה, אתה עושה עבודת קודש ולדעתי אתה מאמן בחסד עליון"

שי יקר, מאוד מעריכה את תבונות לבך, החכמה שלך, הרגישות וההקשבה. כאימא אני שמה לב יותר לפרטים ויותר ערה לילדים שלי, למה שאני אומרת, למה שהם מספרים לי ובכלל למציאות חייהם"

"הקורס העלה לי את הרגישות שלי כלפי הבת שלי ובני נוער בכלל, תודה !"

"המסע הכי ארוך שלי היה המסע לתוך עצמי, חיים שלמים…" הרגשתי שהקורס השלים לי רובד מאוד חשוב ומאוד עמוק של הכרה עצמית שהודחקה אצלי כנער"

"הקורס הועבר בצורה מאוד מעניינת ומקצועית ביותר, תודה היה מרתק!"

" משהו באנרגיה אפשר לי בפעם הראשונה לתת לעצמי להרגיש ולהיות חלק מקבוצה דרך השתתפות בשיחות ושאילת שאלות ובשיתופים האישיים שלי, תודה רבה, מאוד מעריך את זה!"

" הקורס אפשר לי פרספקטיבה חדשה לגמרי על ההתבוננות על עצמי כילדה וכנערה ועל בני נוער בכלל. נראיתי תבניות שנבנו בילדות ובגיל ההתבגרות שמלוות אותי גם היום, נזכרתי איזה תקופה קשה ומהממת זאת הייתה"

"מאוד נהניתי מהקורס, מהאווירה מהאנשים, מאוד מערכיה אותך כמאמן וכמורה, אתה חכם, יצירתי, עמוק, אנליטי, מצחיק. למדתי ממך המון, חיכיתי למפגשים כל השבוע"

 

WordPress Video Lightbox Plugin